پخش عمده لوازم الکتریکی

رضا عبدی ۰۹۱۲۷۶۶۳۸۹۷

شرکت عبدی الکتریک

تهران، جاده شهریار

راهنمای تاسیس الکتریکی

برای تاسیس مغازه الکتریکی به اطلاعات متنوع مثل بهترین قیمت اجناس، میزان متناسب خرید هر محصول، چیدمان و روش‌های در آمد زایی نیاز دارید ما در این مقاله محتوایی کامل و به روز برای شما گردآوری کرده‌ایم.
راهنمای تاسیس الکتریکی

در ابتدا هر شغلی باید راجب آن اطلاعاتی کسب کنیم تا در آینده به مشکل بر نخوریم.

در راه اندازی مغازه الکتریکی باید دقت داشته باشیم که آیا راجب این صنف اطلاعات کافی کسب کرده ایم یا خیر. در این مقاله ما به کمک شما شتافته ایم که بتوانید با استفاده از این مطالب به راحتی از ایجاد صنف خود اطمینان خاطر داشته باشید.

چرا می خواهم یک الکتریکی تاسیس کنم ؟

امروزه برخی از افرادی که در رشته های فنی برق و الکترونیک تحصیل کرده اند، فکر می کنند که توانایی راه اندازی صنف الکتریکی را هم دارند.

لازم به ذکر است که بگوییم این طرز فکر کاملا اشتباه است چراکه در این صنف داشتن تجربه و حرفه از اهمیت بیشتریی برخوردار است.

بهترین راه حل و یادگیری این حرفه به صورتی است که مقاله های اینترنتی مثل راهنمای تاسیس الکتریکی را مطالعه کنید و یا شما حداقل 8 ماه در مغازه های الکتریکی به عنوان شاگرد و یا فروشنده شروع به کار بکنید و حتی در کنار تکنیسین ها و مهندسین برق مشغول به کار شوید که برای شروع این حرفه بسیار مناسب است.

شما می توانید با اینکار درک بهتری از الکتریکی در محیط آن داشته باشید که شامل ریزه کاری های موجود در این کار، ترفندها و اصطلاحات می شود.

شما می توانید هنگامی که صنف خودتان را هم راه اندازی کردید با ارتباط داشتن با دیگر صنف هایی که با آنها آشناییت داشتید کمک و راهنمایی بگیرید، و راه اندازی مغازه الکتریکی خود را شروع کنید.

مشاوره تاسیس الکتریکی

ما همواره در تلاشیم در کنار تامین عمده اجناس الکتریکی با قیمت مناسب در امر خرید این محصولات نیز، به شما کمک کنیم.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید میتوانید از یکی از روش های زیر با ما در تماس باشید.

تماس تلفنی و واتساپ :

درخواست تماس :

با پرکردن فرم تماس زیر منتظر تماس کارشناس ما باشید.



 

راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم الکتریکی

خب اول تا بریم سراغ مغازه الکتریکی و این داستانا، می تونیم با هزینه کمتر، نوعی فروشگاه لوازم الکتریکی راه بندازیم، اما بدون خرید و اجاره مغازه. اما مگه میشه ؟

خب باید در پاسخ شما بگم که بله، میشه ! خب اما چه جوری میشه ؟ جواب سوالتو توی ادامه بخون

اول این یه توضیح مختصر بدم راجب اینکه تمام جهان داره رو به سمت تکنولوژی و اینترنت میره. حالا چه جوری با این روند پیشرفت همسو بشیم؟ با شناخت و در اختیار داشتن فضایی از اینترنت میتونیم خودمون رو با جامعه پیشرفته جلو ببریم.

خب برای در اختیار داشتن یک فضای کاری و یا به عبارتی، راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم الکتریکی، می تونیم از سایت استفاده کنیم. در ادامه یکم توضیحات مختصر راجب این مسئله داده شده اما بقیشو یا از گروه متیسا و یا از آقای عبدی بپرسید. (حتما جواب میده این کار)

    • اول اینکه باید این سایت یکی برامون بسازه.

    • دوم اینکه یکی باید اون رو به مردم نشون بده. (داخل فضای اینترنتی)

    • سوم اینکه یکیم باید اون رو مدیریت کنه.

    • و در محله آخر یکی باید از اون حمایت کنه.

قیمت لوازم الکتریکی

برای اطلاع از لیست اقلام یک مغازه الکتریکی کامل و منحصر به فرد ادامه مطالب را مطالعه کنید و همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت عمده تمامی اجناس، به صفحه قیمت عمده لوازم الکتریکی مراجعه کنید.

سیم و کابل

سیم و کابل یکی از پر فروش ترین و در عین حال پر سود ترین محصولات مغازه های الکتریکی است ، البته در نظر داشته باشید که سیم و کابل جز محصولات مصرفی نیست و بازار مصرف خانگی داغی ندارد، پس اگر بازار ساخت و ساز در منطقه کاری شما گرم نیست و یا دسترسی به بازار این محصول را ندارید از خرید عمده این محصولات خودداری کنید.

در مناطقی که عمدتاً ساخت و ساز انجام می شود و پروژه های ساختمانی در حال ساخت وجود دارد، فروش محصولاتی از جمله سیم و کابل، سود خیلی خوبی دارد.

لامپ

بازار لامپ به دلیل وجود برندهای متنوع و مدل های بسیار زیاد حجم زیادی از سبد خرید مشتریان الکتریکی را به خود اختصاص می دهد، انتخاب برند مناسب و با کیفیت یکی از دغدغه های اساسی صاحبان مغازه الکتریکی می باشد.

مهم ترین نکته ای که برای انتخاب برند مناسب خرید لامپ باید به آن توجه کنید شرایط گارانتی این محصولات است، به دلیل مصرفی بودن این محصولات خریدار تمایل زیادی به خرید محصول با گارانتی بی قید و شرط و همینطور بلند مدت دارد.

انواع لامپ موجود در بازار عبارت است از لامپ های رشته ای ، کم مصرف، ال ای دی، cob که تمام این لامپ ها در مدل ها و توان های متفاوتی عرضه می شوند.

کماکان اگر به دنبال خرید لامپ و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع لامپ هستید، می توانید دکمه زیر را لمس کنید.

چراغ

بازار بی انتهای چراغ از مدل های مناسب سرویس های بهداشتی تا چراغ های پارکی گران قیمت ادامه دارد، تلاش کنید متناسب با نیازها و قدرت خرید مردم منطقه خود از این محصولات خرید کنید.

چراغ ها در دو نوع بدون لامپ و همراه لامپ عرضه می شوند.

نکته دیگری که نیاز است توجه زیادی به آن داشته باشید جا گیر بودن این محصولات است، پس قبل از خرید از فضای ویترین کردن و یا انبار کردن این محصولات اطمینان حاصل کنید.

کلید و پریز

در صورتی که در حال تاسیس الکتریکی هستید که درامد آن از خورده فروشی به کاربر خانگی تامین می شود، در خرید کلید و پریز بسیار دقت کنید، سعی کنید موجودی کلید و پریز خود را در حد متعادل حفظ کنید و از مدل های ساده و پرکاربرد استفاده کنید، پایبندی به یک برند خاص پر فروش هم میتواند یکی از گزینه های شما باشد.

محافظ، سه راهی و چند راهی

این محصولات هم یکی از پرفروش ترین کالاهاست، مهم ترین عاملی که در خرید این محصولات باید به آن دقت داشته باشید توقع بسیار زیاد مشتریان برای داشتن تنوع در این محصولات است.

تعداد خانه های محافظ و چند راهی، طول سیم، و کیفیت محصول از مشخصه هایی است که میتواند در خرید مشتری تاثیر گذار باشد.

لوازم اولیه برق کشی ساختمان

لوازمی مانند لوله های پی وی سی، لوله های خرطومی، قوطی کلید و پریز، زانو و فریم هالوژن عمده لوازم اولیه برق کشی ساختمان هستند که عموماً قیمت بالایی ندارند ولی فضای زیادی اشغال می کنند.

پس اگر فضای نگهداری این محصولات را دارید و در منطقه شما ساخت و ساز رونق دارد حتما تلاش کنید این محصولات خود را تکمیل کنید و انباری مملو از این محصولات را در دسترس داشته باشید.

خرده جنس

انواع سوکت، تبدیل، سرپیچ، ترانس، ترمینال، چسب، سرپیچ، و ملزومات روشنایی شامل خرده جنس می شوند، این محصولات غالباً زیاد پر فروش نیستند ولی وجود این محصولات به صورت کامل در مغازه شما اجباری است، زیرا ممکن است به دلیل عدم وجود این محصولات هرچند ساده در مغازه شما یک مشتری دائم و خوب خود را از دست بدهید.

لوازم گرمایشی

فروش انواع بخاری برقی و لوازم مصرفی می تواند سود مناسبی در پاییز و زمستان برای شما به ارمغان بیاورد، البته به این نکته توجه کنید که اگر نتوانید این محصولات را در فصل سرما به فروش برسانید ممکن است مجبور به نگهداری این محصول برای فروش در سال بعد شوید ولی باز هم ضرری نکرده اید و صرفا فروش نداشتید.

برای راه اندازی یک فروشگاه الکتریکی حتما باید از لیست اقلام و قیمت اجناس اطلاع داشته باشید که ما برای شما کاربران عزیز لیستی را دسته بندی کرده ایم که شامل تمامی اقلام مورد نیاز و قیمت اجناس می باشد.

روش های کسب درآمد از یک مغازه الکتریکی

روش های کسب درآمد از یک مغازه الکتریکی

صددرصد انگیزه شما از ایجاد مغازه الکتریکی کسب درآمد می باشد که برای اینکار باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید که به راحتی بتوانید به خواسته ها و درآمد مطلوب خود برسید.

شما می توانید از دو منبع خدمات فنی الکتریکی و فروش محصولات به درآمد برسید، بیایید این دو فاکتور مهم را با هم بررسی می کنیم.

از طریق خدمات فنی الکتریکی

شما می توانید از انجام خدمات فنی پول خوبی در بیاورید چرا که در خواست تعمیرات و نصب برای الکتریکی های محلی بسیار بالاست.

شما می توانید برای اینکه هم به تمامی خدمات و درخواست های مراجعه کنندگان برسید و هم برای فروش محصولات خود در مغازه حضور داشته باشید با پیمان کارهایی همکاری کنید و بتوانید از دریافت پورسانت از آنها هم درآمدی کسب کنید.

اگر در سمت و سوی منطقه خود پروژه های در حال ساخت وجود دارد، می توانید با ارائه پروژه ها و رزومه های کاری خود با آنها همکاری کنید. شما اگر سر رشته در این حرفه داشته باشید می توانید از خیلی از موقعیت های کاری استفاده کنید.

تعمیر آیفون، کولر، عیب یابی و رفع اتصال ساختمان، نصب لوازم الکتریکی، نصب لوستر، داکت کشی و سیم کشی از جمله خدماتی است که میتوانید به مشتریان خود ارائه دهید.

از طریق فروش محصولات الکتریکی

امروزه در فروشگاه های اینترتی فروش محصولات الکتریکی وجود دارد اما با این حال مغازه های الکتریکی محلی هم فروش و ثبات خود را دارند چراکه افراد مبنا بر اعتماد بیشتر و سریعتر می توانند از مغازه ها خرید کنند.

شما برای فروش بهتر و جذب مشتری های ثابت می توانید، با کمک و راهنمایی و اطلاعات دادن به آنها اعتمادشان را جلب کنید و آنها مشتری های ثابت شما خواهند شد، چراکه مشتریان باید متوجه این موضوع بشوند که شما راهنمایی و کمک به آنها را در اولویت قرار دادید تا فروش محصولاتتان.

لازم به ذکر است که شما برای اینکه بتوانید مشتری های خوبی داشته باشید باید با روند، سود کم و فروش بیشتر همراه شوید.

در بازار الکتریکی اجناس تنوع فراوانی دارد، شما باید دقت داشته باشید که مشتریان بیشتر چه نوع اقلامی را خریداری و استفاده می کنند.طبق این فاکتور ها، شما باید برای خرید اجناس داخل مغازه بسیار دقت خود را بالا ببرید. چنانچه شما اقلامی خریداری کنید که به فروش نرسد دچار ضرر فروش می شوید.

در ضمن شما می توانید با احداث سایت های تبلیغاتی و راه اندازی پیج های تبلیغاتی فروش اینترنتی هم داشته باشید و یک سود خوب کنار فروش حضوری داشته باشید.

مهم ترین شرایط راه اندازی فروشگاه الکتریکی

راهنمای تاسیس الکتریکی

اگر تا به اینجای کار را کاملا متوجه شدید و مصمم به راه اندازی این کسب و کار هستید موارد زیر را با دقت مشاهده و مطالعه کنید.

اطلاعات فنی و الکتریکی

مشتری مغازه الکتریکی نیاز به مشاوره در اکثر خرید‌ها دارد و اگر احساس کند شما اطلاعات کافی ندارید قطعا در خرید‌های بعدی به سراق شما نخواهد آمد، پس سعی کنید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

با مطالعه در اینترنت و خواندن نظرات و سوالات کاربران دانش خود را به چالش بکشید.

متراژ مغازه

برای شروع شما می توانید از یک مغازه کوچک برای فروش و ارائه خدمات استفاده کنید، اما برای مغازه و انبار بزرگ تر نیاز به سرمایه بیشتری دارید اگر از پس هزینه ها بر می آیید با مغازه بزرگ تر وتنوع اجناس بیشتر، فروش و سود خوبی دریافت می کنید. اما باید یاد آور این موضوع باشیم که شما به یک دکور چشم گیر و فریبنده و هم برای محصولاتتان نیاز دارید.

شما باید بتوانید که توازن میان متراژ و اجناس را برقرار کنید و محیطی ذوق زننده را برای مشتریان خود ایجاد نکنید. برای راه اندازی مغازه الکتریکی حداقل به 60 میلیون سرمایه احتیاج دارید.

محل قرار گیری مغازه

در شهرهای بزرگ و پر جمعیت شما حق انتخاب متنوعی ندارید و باید بین مغازه های موجود برای اجاره یا خرید استفاده کنید.شما باید مکان مغازه خود را در مسیر های پر رفت و آمد انتخاب کنید زیرا هنگامی که رفت و آمد بیشتر باشد مغازه در دید راس قرار می گیرد و مشتری های بیشتری جذب می شود.برای مثال شما در محل هایی همچون بازار روز ها، مساجد، فروشگاه ها و خیابان های اصلی می توانید کسب و کار خود را آغاز کنید.

شما باید بدانید که نباید همین اول کار با مغازه های دیگر که قدیمی تر از شما هستند وارد رقابت شوید و نزدیک آنها مغازه بزنید چون اهالی آن منطقه به منظور قدیمی بودن آن مغازه احتمال خرید از آن را بیشتر از شما دارند.

در صورتی که مغازه شما در محل پر تردد نبود نگران نباشید و با استفاده از روش‌های تبلیغاتی مجازی و فروش‌از طریق اسنپ میتوانید میزان فروش خود را افزایش دهید.

روش‌های تبلیغاتی جدید

  1. اینستاگرام
  2. اسنپ (فورش غیر حضوری)
  3. گوگل مپ (بسیار مهم)
  4. نشان
  5. نقشه اسنپ

ساعت کاری

ساعت کاری یکنواخت و منظم باعث افزایش اعتماد مشتری برای حضور در مغازه شما میشود قطعا بارها برای خودتان پیش آمده که مغازه‌ای که ساعت کاری دقیقی ندارد را به مغازه دور تر ولی منظم تر ترجیح داده‌اید.

در صورتی که مغازه شما تازه تاسیس است سعی کنید  بیشتر در مغازه بمانید، این کار لزوما برای فروش بیشتر نیست .

خود را جای یک مشتری بگزارید که آخر شب یک وسیله ضروری نیاز دارد و وقتی از مغازه شما خرید میکند چه احساس خوبی نسبت به شما پیدا کرده و احتمال خرید‌های بعدی را افزایش میدهد.

اسم برای مغازه الکتریکی

شما باید اسمی زیبا و گوش نواز برای مغازه خود انتخاب کنید.اسم باید طوری باشد که بتوان به راحتی آن را تلفظ کرد و در عین حال اسمی باشد که در یاد ها بماند. همچنین می توانید از اسم و برند های دیگر الکتریکی الهام بگیرید برای اینکار می توانید لیست تمامی الکتریکی ها را در لینک زیر مشاهده کنید.

پس در نتیجه اسم باید در عین زیبا بودن، در یاد ها بماند و قابل تلفظ برای اکثر مردم باشد، نام خود را ماندگار کنید.

داشتن جواز کسب

برای گرفتن جواز کسب شما باید به اتحادیه صنفی مراجعه کنید و این جواز نیازمند چندین مدرک از جمله گواهی عدم سوء پیشینه، تشکیل پرونده مالیاتی ، تاییدیه پایان کار شهرداری، مدرک تحصیلی سیکل به بالا و دادن یک آدرس مغازه به عنوان محل کسب می باشد و اینگونه شما می توانید جواز کار خود را به راحتی بگیرید.ضمن داشتن مدارک مورد نیاز، شما باید چندین ساعت کلاس های مربوط به اتحادیه را بگذرانید.

برای اطلاع از هزینه ها و شرایط جواز به لینک زیر مراجعه کنید.

ثبت شو

نحوه چیدمان مغازه الکتریکی

نحوه چیدمان مغازه الکتریکی

شما برای اینکه بتوانید توجه مشتری را جلب کنید باید دکوراسیون خوبی داشته باشید. برای چیدمان و ساخت دکوراسیون باید خیلی تمرکز و وقت بگذارید چراکه در ویترین همه چیز قابل نمایش است و شما می توانید از این راه مشتری های خوبی را جذب کنید.

برای اینکار می توانید از مغازه های دیگر الهام بگیرید و با تحقیقات راجب این موضوع که مردم با چه سبک دکوراسیونی ارتباط برقرار می کنند دکور خود را بر پا کنید.

اراده و پیگیری

برای اینکه نتیجه خوبی از روند کاریمان بگیریم باید تلاش و کوشش بسیاری انجام دهیم تا نتیجه تلاش هایمان را ببینیم و در شغل خود موفق شویم.

لازمه هرکاری اراده و پشتکار است که در راستای اینکار بسیار اهمیت دارد.

پس کم کاری و تلاش نکردن باز خورد خوبی ندارد.

عکس ویترین مغازه الکتریکی

ویترین مغازه، هویت آن مکان می باشد. هرچه ویترین زیبا تری داشته باشید، افراد بسیار زیاد تری ترغیب به خرید از مغازه شما می شوند. پس به یاد داشته باشید که ویترین جزو اصلی ترین و ظریف ترین کارهای راه اندازی مغازه الکتریکی می باشد.

قفسه بندی مغازه الکتریکی

قفسه بندی مرتب می تواند به جلب مشتری و همینطور خدمات دهی راحت صاحب مغازه، تاثیر بسزایی بگذارد. شما اگر قفسه بندی مرتبی داشته باشید، می توانید خدمات بهتری را ارائه دهید. وقتی می دانید فلان لامپ، فلان مدل کجاست، سرعت کار خود را هم بالاتر می برید. پس خیلی به این موضوع دقت کنید.

عکس مغازه الکتریکی

 

12 روش مدیریت و درآمدزایی از مغازه الکتریکی

    1. همیشه باید از قیمت ها اطلاع داشته باشید و قبل از مراجعه مشتری به مغازه، قیمت های آن روز کاملا در اختیارتان باشد.

    1. در داخل فروشگاه و مغازه الکتریکی خود، از هرگونه حواس پرتی دوری کنید و حواستان را فقط و فقط روی مشتری و مغازه الکتریکی متمرکز کنید.

    1. تبلیغات یکی از موثر ترین شیوه های درآمد زایی در مغازه و فروشگاه الکتریکی می باشد.

    1. برای محاسبه دقیق حساب کتاب، خرید و فروش خود می توانید از نرم افزار های حسابداری استفاده کنید.

    1. در هر روز، سود روزانه خود را حساب کنید و مابقی درآمدتان را صرف خرید مجدد و یا پس انداز برای خرید کنید.

    1. تمامی مخارج روزانه خود را به دقت ثبت کنید.

    1. با افرادی با تجربه هم صحبت شوید و مشاوره بگیرید. (با کارشناسان عبدی الکتریک در تماس باشید)

    1. از افرادی که به کار شما لطمه ای وارد می کنند، دوری کنید.

    1. با هیچ یک از دوستان و آشنایان تعارف نکنید، البته با کمال احترام.

    1. جامعه هدف خود را بشناسید و بدانید برای چه قشری و با چه سطحی اجناس الکتریکی تهیه می کنید.

    1. با ساختمان سازان و افرادی که در پروژه های ساختمانی عظیم حضور برجسته دارند، ارتباط بگیرید و به آنها پیام بدهید. (قدرت نمایی کنید)

    1. در اداره و تمامی نکاتی که در ابتدای مطالب برای داشتن یک الکتریکی نیاز است، خلاق باشید.

نحوه قیمت گذاری اجناس الکتریکی

درباره نحوه قیمت گذاری اجناس الکتریکی کنجاوید ؟ نمیدونید چطور قراره قیمت های اجناس الکتریکیتون رو محاسبه کنید ؟ خب پس ادامه مطالب رو حتما بخونید، چیزای جالبی به چشمتون میخوره.

نحوه قیمت گذاری اجناس الکتریکی کاملا متغیر می باشد. به نوعی که در بعضی از اجناس 10% روی قیمت کلی لوازم میکشند و در بعضی مواقع 100%. ( این موضوع کاملا به اجناس نیز مرتبط است )

در خرده جنس هایی همچون فیش آنتن و سرپیچ آویز ها معمولا قیمت اصلی ضربدره 2 می شود که به این نوع قیمت گذاری 100% می گویند.

در قیمت گذاری سایر اجناس، 30% و 70% را نیز می توان مشاهده کرد. هرچقدر اجناس درشت تر باشند سود درصدی آنها کمتر می شود. اما در آخر شما هنگامی که سودتان را محاسبه می کنید، متوجه می شوید که جمع سودتان همان 30% نرخ اتحادیه می باشد.

برای داشتن یک الکتریکی پر درآمد، باید خود و قیمت هایتان به روز باشید. یادتان باشد که اگر از قیمت ها اطلاعی نداشته باشید مطمئنا دچار ضرر می شوید.

اطلاع از نحوه قیمت گذاری و لیست قیمت کالاهای الکتریکی، در اداره یک مغازه می تواند کمک زیادی به شما عزیزان بکند.

عبدی الکتریک یکی از بزرگترین پخش کننده های لوازم عمده الکتریکی به تمامی مغازه ها و فروشگاه های سراسر کشور می باشد که در صفحه خود، هر روز قیمت های به روز را درج می کند و شما می توانید با یک لمس ساده تمامی اجناس را با بهترین و به روز ترین قیمت ها مشاهده کنید.

محصولات الکتریکی را از کجا تهیه کنیم ؟

برای دریافت سود خوب و قابل قبول و در عین حال رقابت در قیمت با دیگر مغازه ها و فروشگاه های الکتریکی باید خرید خوب و به صرفه ای از لحاظ قیمتی انجام دهیم.

وقتی پا در این صنف می گذارید پس از مدتی متوجه این موضوع خواهید شد که چه نوع از محصولاتتان خواهان دارد و مورد استفاده تر از بقیه اجناس بین مردم قرار می گیرند. در هر مغازه ای لامپ ها، سیم، کابل و اقلام مصرفی همچون چسب برق و باطری و … که در مطالب زیرین به آن پرداخته ایم، بیشتر فروش دارد.

نکته بعدی که باید حتما به آن توجه داشته باشید، این است که شما می توانید بعضی محصولات خود را در تعداد بالاتر و به صورت کارتنی خریداری کنید، که قیمت به صرفه تری نسبت به تک خریدی دارد.

اما توجه کنید که موضوع خرید کارتنی می تواند هزینه بیشتری را در بر بگیرد و می توانید بجای خرید های کارتنی از تنوع بیشتر محصولات خریداری کنید. (تصمیم با خودتان است) اما امروزه با شرایط فعلی اقتصادی کشور خرید هر کالایی بهتر از نگه داشتن پول های نقد می باشد.

شما می توانید از صفحه عبدی الکتریک برای سفارشات خود استفاده کنید و برای خرید کردن هم در وقتتان صرفه جویی می کنید و در هم همه.

شما می توانید علاوه بر وبایت ما با چک کردن سایت های فروش محصولات الکتریکی، از قیمت های روز و یا خرید عمده و غیر عمده محصولات بهره ببرید.

پرفروش ترین وسایل الکتریکی (عبدی الکتریک)

پرفروش ترین لوازم الکتریکی (عبدی الکتریک)

در ادامه برای شما لیستی طراحی کرده ایم که در آن محصولاتی که پرفروش هستند و می توان سود قابل توجه ای از این محصولات بدست آورد را ببینید و خریداری کنید.

برای دیدن لوازم الکتریکی، عبدی الکتریک به فکر مشتریان خود می باشد تا به راحتی و با چند کلیک ساده بتوانند، تمامی اقلام الکتریکی بازار را به قیمت عمده خریداری و مشاهده کنند.

لامپ : انواع و اقسام لامپ های ال ای دی وجود دارند که عبارتند از : لامپ 9وات، 12وات، 15وات، 18وات، 25وات، 30وات، 40وات و 50 وات، 60 وات از نمونه لامپ های ال ای دی هستند. در این بین لامپ های 25 وات و 40 وات به دلیل نوردهی خوب از محصولات پر فروش الکتریکی هستند. لامپ های کم مصرف در گذشته از جمله محصولات پر فروش بوده اما امروزه افراد بسیار کمی از لامپ های کم مصرف پیچی، اتحاد و گل استفاده می کنند.

یکی از بی نظیر ترین برند های تولید کننده لامپ های با کیفیت، افراتاب می باشد که شما می توانید با مراجعه به صفحه قیمت عمده لامپ افراتاب، از تمامی قیمت های به روز در سال 1401 اطلاع داشته باشید.

سیم و کابل : انواع سیم ها و کابل های پر فروش عبارتند از : سیم ۱.۵،
سیم ۲.۵، سیم ۴×۱، سیم ۶×۱ و کابل های ۱.۵×۲، کابل ۲.۵×۲، کابل ۴×۲، کابل ۶×۲ خشک، کابل ۱×۳، کابل ۱.۵×۳، کابل ۲.۵×۳، کابل ۴×۳، کابل ۱×۴ افشان، کابل ۱×۴ کولری، کابل ۱.۵×۴، کابل ۲.۵×۴، کابل ۴×۴، کابل ۶×۴، کابل ۱.۵×۵، کابل ۲.۵×۵، کابل ۴×۵، کابل ۶×۵.

شما می توانید برای راه اندازی الکتریکی خود از بهترین سیم برق موجود در بازار استفاده و خریداری کنید که عبدی الکتریک، بهترین برند های کابل برق موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی و عرضه می کند. برای مشاهده روی کلمه قیمت انواع کابل برق کلیک کنید.

محافظ و سه راهی
فیوز مینیاتوری و سایر خرده جنس ها

آنتن : شامل آنتن رومیزی با تقویت کننده، آنتن ثابت هوایی با تقویت کننده، کانکتور و اتصالات، آنتن های رادیویی، فیش آنتن، انواع و اقسام آنتن wifi، انواع آنتن های دیجیتال، آنتن های تلسکوپی، انواع کانکتور روی آنتن می باشد.

کلید و پریز : امروزه فروش کلید و پریز ها در صنف های الکتریکی از در آمد خوبی برخوردار است.چراکه ساختمان های در حال ساخت نیاز به انواع کلید و پریز دارد. همینطور اکثر ساختمان ها برای باز سازی ساختمان خود از کلید و پریز نو استفاده می کنند که همین امر هم مسبب می شود که کلید و پریز جزو پرفروش ترین محصولات قرار بگیرند.

انواع سه راهی ها و محافظ و خرده اجناس مغازه الکتریکی که شامل باطری و فیش های اتصالی می شوند را می توانید از عبدی الکتریک تهیه کنید.

داستان عبدی الکتریک از زبان آقا رضا عبدی

بنده رضا عبدی هستم از شرکت عبدی الکتریک و پخش کننده لوازم الکتریکی.

متراژ مجموعه ما 1200 متر است و تنوع اجناسی حدودا 520 قلم می باشد.

به دلیل حجم بالای خرید از کارخانه ها درصد تخفیف بیشتری برای ما اعمال می شود، این شعار شرکتی ماست که (( ارزان می خریم و ارزان می فروشیم ))

مرجوعی کالا ها در دیگر شهر ها

شما می توانید مرجوعی های خود را با هزینه ما برایمان ارسال کنید. اگر شما سفارش داشتید به همراه سفارش می فرستیم و اگر سفارشی نداشتید ما مبلغ را محاسبه میکنیم و به قیمت روز برایتان واریز می کنیم.

محاسبه قیمت پیش فاکتور به صورت رایگان انجام میشود.

با هماهنگی کامل سفارشتون ثبت خواهد شد.
در صورت نبودن کالا در سفارشاتتان، قبل از ثبت فاکتور حتما به اطلاع تان خواهیم رساند.

بیشتر اوقات بعد از فرستادن سفارش از واتس اپ، همان روز برای ارسال سفارشات به باربری فرستاده می شود.

از بسته بندی کالاهای خریداری شده عکس تهیه می کنیم و برایتان ارسال می کنیم، تا از تعداد کارتن ها و رنگ کارتن ها قبل از ارسال اطلاع داشته باشید و در خرید خود اطمینان خاطر داشته باشید.

ارسال کالای خریداری شده برای باربری تهران کاملا رایگان می باشد.

عکس بارنامه (بیجک) قطعا ارسال خواهد شد.

کالاها در محکم ترین بسته بندی قرار می گیرند.

کالاهایی که آسیب پذیر باشند بر روی آنها نوشته می شود تا در حمل آنها حساسیت و دقت داشته باشند.

سفارشات شما برای همان باربری که مد نظرتان است ارسال می شود.

هماهنگی سفارشات فقط و فقط از طریق واتس اپ انجام می شود.

داشتن تعهد کاری، صداقت، شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق راجب محصولات را وظیفه خود می دانیم.

شما برای تاسیس فروشگاه الکتریکی اگر این موارد را رعایت کنید سود خوبی را تجربه خواهید کرد.

    • بالا بردن سرمایه و ایجاد تنوع در اجناس

    • مهارت داشتن در تعمیرات لوازم برقی

    • برق کار بودن

    • ایجاد مغازه در مکان های پر تردد

    • اسم مناسب برای فروشگاه انتخاب کنید

    • اگر برق کار و یا دارای حسن شهرت هستید از نام خانوادگیتان در اسم فروشگاه استفاده کنید. ( انجام بدید تا نتیجه رو ببینید )

    • تامین کالا از یک فروشگاه معتبر و با اصالت

شما باید دقت داشته باشید که شرکتی که از آن کالا الکتریکی تهیه می کنید سفارشات را به سرعت برایتان ارسال کنند. سعی در این داشته باشید که شرکتی که انتخاب می کنید برای تهیه محصولات، تنوع کیفیتی کالا بالایی داشته باشند تا بتوانید انواع کالا را با انواع درجه کیفی دریافت کنید.

شرکت انتخابی شما برای مرجوع کردن محصولات مشکلی نداشته باشد، چراکه خیلی از شرکت های پخش از این اقدام استقبال خوبی نمی کنند.

اجناس تکمیلی داشته باشند و از تجربه کاری بالایی برخوردار باشند تا بتوانند شما را در امر خرید راهنمایی کنند.

مزایای داشتن الکتریکی

داشتن الکتریکی و فروشگاه های معتبر لوازم برقی، مزایای بی شماری دارد که با ورود به این عرصه و یا حتی خواندن راهنمای تاسیس الکتریکی به راحتی از تمامی مشکلات، مزایا و معایب آن با خبر می شوید.

مزایای ذکر شده تعدادی از اصلی ترین ویژگی های یک الکتریکی می باشد که شما با خواندن آن باید تصمیم خود را برای شروع گرفته باشید.

اجناس هرچقدر داخل مغازه بمانند آسیبی نمی بینند پس در نتیجه درصد ضرر در این حرفه و شغل به کمترین حد خود می رسد.

در بدترین وضعیت مالی نیز مردم نیاز به لوازم الکتریکی و روشنایی دارند پس بازار خراب یا ضعف معیشت مردم نیز تاثیر زیادی روی فورش شما نخواهد گزاشت.

بیشتر لوازم گرانی که در الکتریکی دارید یا تاریخ مصرف ندارند یا از طرف تامین کننده مرجوع دارند که میتواند امنیت مالی خوبی به حساب بیاید.

یکی دیگر از مزایای داشتن الکتریکی افزایش قیمت محصولات به نسبت ارز دلار است که باعث میشود سرمایه شما از تورم آسیب نبیند.
برای اینکه برای مردم خانه داشتن و خانه ساختن از اهمیت بالایی برخوردار است همواره مردم از قطعات و لوازم برقی استفاده می کنند.
همه نیاز به روشنایی در خانه ها دارند. ( فراموش نکنیم )

با توجه به وضعیت بازار و اقتصاد ایران و ارتباط مستقیم بازار تجهیزات الکتریکی به دلار حتی در صورت فروش کم فروشگاه شما ضرر نخواهد کرد، پس با خیال راحت یک مغازه الکتریکی راه اندازی کن و نگران پستی بلندی های قیمتی نباش.

ما معتقدیم برای تاسیس و راه اندازی مغازه الکتریکی هیچوقت دیر نیست، پس دست به کار شوید.

مقالات مرتبط

16 پاسخ

  1. ممنون بابت مقاله خوبتون
    من خیلی وقته که توی این کار هستم ولی باز هم استفاده کردم.
    لیست قیمت خیلی کار راه اندازی دارید لینکشو سیو کردم همیشه چک میکنم.

    1. با سلام عبدالهی هستم از مقاله شما استفاده کردم و در تصمیم برای تأسیس الکتریکی مسممتر شدم ممنون

      1. سلام خدمت شما آقای عبدلاهی
        برای دریافت مشاوره چگونگی راه اندازی معازتون با شماره 09127663897 تماس بگیرید

  2. خیلی عالی و جامع و کاربردی،کلا اطلاعات درست و دقیق مخصوصا راجع به فروش و محل کاسبی و انواع اجناس.فوق العاده بود.

  3. واقعا اطلاعات خوبی رو ارائه دادید. الکتریکی خودم رو تاسیس کردم با استفاده از راهنمایی خوبتون.

  4. من همیشه از شما خرید میکنم از تاسیس تا الان که دو سال شده واقعا راضیم ازتون ممنون

  5. من از راهنمایی های شما در تأسیس فروشگاه الکترونیکی استفاده کردم بسیار مفید بوده و خرید از شما برایم حس امنیت بیشتر میدهد.سپاسگزارم

  6. سلام جناب عبدی میزان سرمایه برای راه اندازی الکتریکی که جنساش جور باشه چند هست ممنون 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

درخواست مشاوره خرید عمده لوازم الکتریکی